Tefal Vitesse Diamond 1,7 L wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Vitesse Diamond 1,7 L wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Ineke62 05-09-2012

Heeft het altijd prima gedaan. Snelle opwarming, wel lawaaierig. Nu, na 2 1/2 jaar begint hij te lekken.

RexShiba 13-03-2012

Prima waterkoker ,heb hem 4 jaar in het bezit en gebruik hem ook z'n 4 a 5 keer per dag.Ligt goed in de hand , makkelijk te vullen , ook het inschakelen gaat prima.

Tessla 23-09-2010

Ik wilde, moet gewoon mijn mening geven.
Heb deze waterkoker gekocht en pffff wateen ellende met het handvat, je hebt echt beide handen nodig om hem vast te houden, wie de uitvinder is van dittype hanvat........mag terug naar school.
De kan glijdt als het ware gewoon van je hand af, tenzij je hele grote ruwe handen hebt.......dus wellicht een koker voor mannen lol
positief eraan is dat de onderkant niet heet wordt, dus dat maakt het weer eenvoudig om de andere hand ter ondersteuning te gebruiken.

Oja wat een herrie maakt hij zeg, ben dat niet gewend van een waterkoker.
Kortom ik let volgende keer echt goed op de handgreep!!!

wel tof dat ik er 2 jaar garantie op hebt, je zou bijna willen dat hij kapot gaat voor die tijd, want om nu heel lang met zo`n onhandig ding te moeten werken ..........

hennyanthus 30-04-2014

Dag Tessla,
Als ik jouw review zo lees, denk ik bij mezelf; dan nog liever zo'n waterkoker dan die Tessla.
Een 1 geven voor een in wezen goed apparaat is gewoon je gram halen oid. en zulke types mag ik niet.
Het slaat echt nergens op jouw review. Dus maar eerst weer eens terug naar school met je onhandige handjes.